پلان بهسازی ولایت هرات مورد بررسی قرار گرفت.

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۳:۲
herat

7/1/1446

الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با انجنیر محمد ایوب سیف الجهاد رئيس تخنیکی و مسلکی شاروالی ولایت هرات و انجنیر عبدالله اکبری رئیس شهرسازی و مسکن این ولایت و هیئت همراه دیدار کرد.

محترم سیف الجهاد رئيس تخنیکی و مسلکی شاروالی و رئیس شهرسازی و مسکن ولایت هرات با ارائه اطلاعاتی از وضعیت شهری این ولایت خواستار راه حل در برخی مناطق شدند.

در این دیدار در مورد کمبودهای ولسوالی های ولایت هرات، فواید پلان اصلاحی و ضرورت پلان جامع اصلاحی بحث و گفتگو شد.

الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن گفت: بر اساس نیاز، پلان بهسازی برای برخی شهرها انجام می‌شود و برای انکشاف منظم شهری، تهیه پلان جامع برای شهر هرات ضروری است.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن گفت که باید از تخلفات شهری به شدت جلوگیری شود و زمینه توسعه مستمر ولایت هرات فراهم شود.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 3 weeks ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۶:۲۲
Background image

په تورخم او سپین بولدک کې د بار وړونکو لاریو لپاره جلا لاره جوړېږي

۱۴۴۶/۱/۹

د کور او ښار جوړولو وزارت محترم سرپرست وزیر الحاج شیخ حمدالله نعماني په خپل کاري دفتر کې د صنعت او سوداګرۍ وزارت له استازو سره وکتل او په تورخم او سپین بولدک ښارګوټو کې یې د. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۱۳:۲
Background image

پلان بهسازی ولایت هرات مورد بررسی قرار گرفت.

7/1/1446

الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با انجنیر محمد ایوب سیف الجهاد رئيس تخنیکی و مسلکی شاروالی ولایت هرات و انجنیر عبدالله اکبری رئیس شهرسازی و مسکن این ولایت. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۳ - ۱۲:۲۵
Background image

نقشه انجنیری و برآورد برخی پروژه‌ها در ولایت کندز تهیه شد

1446/01/07

محترم مولوی محمد رمضان کلیم رییس شهرسازی و مسکن ولایت کندز می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست تعمیر یک تانک تیل تُناژ بلند را در این ولایت برآورد اولیه کرده است.

محترم مولوی. . .

برگشت به اخبار