بیش از ۲۰۰ جریب زمین در ولایت کابل تصفیه گردید

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۹:۵۱
کابل

وزارت شهرسازی و اراضی به تازه گی موازی ۲۵۱ جریب زمین را در ولایت کابل تصفیه نموده است.

این قطعه زمین در ولسوالی پغمان ولایت کابل به هدف تفکیک زمین های دولتی از شخصی تحت عمل تصفیه قرار گرفته که در نتیجه 184 جریب زمین دولتی و ۶۷ جریب زمین دیگر، ملکیت شخصی مردم تثبیت گردیده است.

وزارت شهرسازی و اراضی تا کنون؛ 1 میلیون و ۲۵۰ هزار جریب زمین را در سطح کشور در راستای اهدافی چون تسهیل روند تطبیق پروژه های انکشافی حکومت، حل منازعات املاکی و تفکیک زمین های دولتی از شخصی مورد عمل تصفیه قرار داده است.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۴:۲۰
Background image

نقشه مکان‌های مورد ضرورت برای ولسوالی ارزگان خاص دیزاین شد

1445/12/26

محترم مولوی روح الله رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می‌گوید که تیم تخنیکی و مسلکی این ریاست، برای مکان‌های لازم ولسوالی ارزگان خاص این ولایت، نقشه‌ها را دیزاین و برآورد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۳:۴۹
Background image

سروی توپوگرافی پنج سرک شهر غزنی تکمیل شد

1445/12/26

محترم مولوی نور ولی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می گوید که تیم تخنیکی که از کابل آمده همراه انجنیران این ریاست و شاروالی غزنی، سروی توپوگرافی پنج سرک شهر غزنی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۴:۳۱
Background image

تطبیق پلان اصلاحی ساحه خیرو کاریز ولایت ارزگان آغاز شد

1445/12/25

محترم ملا روح الله ابواحمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می گوید که با اشتراک محترم عبدالرشید هدایت الله شاروال ارزگان، تطبیق پلان اصلاحی شهری، ساحه خیرو کاریز آن ولایت. . .

برگشت به اخبار