از امور کار بندر آقینه ولایت فاریاب نظارت شد

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۶:۱۰
picture

1445/10/20

الحاج خال میرزا ذوالفقار رئیس شهرسازی و مسکن ولایت فاریاب می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست علاوه بر بندر آقینه بر تعدادی پروژه‌های دیگر نیز در این ولایت نظارت کرد.

به گفته محترم ذوالفقار، خط اندازی بندر آقینه ولسوالی خان‌چهار باغ قبلاً انجام شده بود و تیم تخنیکی از امور کاری آن نظارت می‌کند.

پلان‌های تفصیلی ساختمان‌های بلند منزل، یک محراب مسجد شریف و سرک‌های داخلی در بندر آقینه برای گسترش و ترویج صنایع دستی از قبل طرح و تهیه شده است.

به منظور رفع مشکلات اندک که قبل از اجرای این پلان‌ها وجود داشت با شاروالی محترم بندر آقینه صحبت گردید تا طبق پلان، کار پروژه به اتمام برسد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

5 months 3 weeks ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۰:۴۰
Background image

برای جلوگیری از تخلفات شهری از برخی ساحات در ولایت لغمان بازدید شد

05/11/1445

محترم مولوی حسین احمد تیلوی رییس شهرسازی و مسکن ولایت لغمان می‌گوید که همراه تیم تخنیکی این ریاست به منظور جلوگیری از تخلفات شهری به ولسوالی قرغیو رفته و از ساحات شهری آن. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۹:۵۷
Background image

پلان ساحه اداری ولسوالی ترنک و جلدک (شهرصفا) ولایت زابل بررسی گردید

5/11/1445

وزارت شهرسازی و مسکن پروسه بررسی جهت بازنگری و ترتیب پلان جدید ولسوالی ترنک و جلدک ولایت زابل را آغاز کرد.

محترم ملا دادگل مسلم رییس شهرسازی و مسکن ولایت زابل می‌گوید که. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۹:۲۷
Background image

از اعمار یک محراب مسجد شریف در ولایت فراه نظارت صورت گرفت

5/11/1445

محترم مولوی نصرالله استقلال رییس شهرسازی و مسکن ولایت فراه می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست از اعمار یک محراب مسجد در آن ولایت نظارت کرد.

محترم مولوی استقلال گفت که این مسجد. . .

برگشت به اخبار