۸۰۰ جریب زمین دولتی در ولایت سرپل انتقال شد

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۶ - ۱۰:۲۶
سرپل

وزارت شهرسازی و اراضی به تازه گی ۸۰۰  جریب زمین دولتی را به یک اداره متقاضی دولت در ولایت سرپل انتقال داد.

این قطعه زمین سفید دولتی در ولسوالی صیاد ولایت سرپل، حسب تقاضای اداره مستقل ارگان های محلی به هدف توزیع نمرات رهایشی به اهالی قریه میرزا اولنگ میان دره انتقال شده است.

وزارت شهر سازی و اراضی تا کنون بیش از ۲۴۲ هزار جریب زمین دولتی را به ادارات متقاضی دولت در ۲۹ ولایت کشور به هدف ایجاد شهرک های مهاجرین، معلمین ، قالین بافان ، پارک صنعتی، توزیع نمرات رهایشی به افسران تنقیص شده، پروژه معدن مس عینک لوگر، اعمار مکاتب، فارم های تحقیقاتی، سردخانه ها، مساجد، احداث سب ستیشن های تولید برق، سولر و ترمینال ها انتقال داده است.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۴:۲۰
Background image

نقشه مکان‌های مورد ضرورت برای ولسوالی ارزگان خاص دیزاین شد

1445/12/26

محترم مولوی روح الله رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می‌گوید که تیم تخنیکی و مسلکی این ریاست، برای مکان‌های لازم ولسوالی ارزگان خاص این ولایت، نقشه‌ها را دیزاین و برآورد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۳:۴۹
Background image

سروی توپوگرافی پنج سرک شهر غزنی تکمیل شد

1445/12/26

محترم مولوی نور ولی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می گوید که تیم تخنیکی که از کابل آمده همراه انجنیران این ریاست و شاروالی غزنی، سروی توپوگرافی پنج سرک شهر غزنی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۴:۳۱
Background image

تطبیق پلان اصلاحی ساحه خیرو کاریز ولایت ارزگان آغاز شد

1445/12/25

محترم ملا روح الله ابواحمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می گوید که با اشتراک محترم عبدالرشید هدایت الله شاروال ارزگان، تطبیق پلان اصلاحی شهری، ساحه خیرو کاریز آن ولایت. . .

برگشت به اخبار