از کار ساخت و ساز بند آب در ولسوالی شینوار نظارت شد

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۰ - ۱۱:۴۰
picture

1445/12/2

قاری محمد نبی سعیدی، رییس شهرسازی و مسکن ولایت ننگرهار می گوید که تیم تخنیکی این ریاست از ساخت بند آب در ولسوالی شینوار نظارت کرد.

آقای سعیدی گفت که بند آب مذکور که مربوط به ریاست زراعت، آبیاری و مالداری می باشد، اکنون کار ساخت این بند آب به پایان رسیده و آماده بهره برداری می باشد.

تیم های تخنیکی وزارت شهرسازی و مسکن از امور پروژه ها در مرکز و ولایات نظارت می کنند تا کارها بر اساس معیار انجام شود.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

8 months ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۸
Background image

نقشه انجنیری مسجد شریف شهر پل علم لوگر طرح و دیزاین شد

19/1/1446

محترم مولوی مطیع الله ذاهد رییس شهرسازی و مسکن ولایت لوگر می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست نقشه انجنیری یک مسجد شریف شهر پل علم این ولایت را طرح و دیزاین کرد.

این نقشه‌ به. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۰:۱۵
Background image

یک باب مسجد شریف در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می‌گردد

1446/1/19

محترم مولوی عبدالمتین رییس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می گوید که تیم تخنیکی این ریاست برای مسجد شریف که در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می شود، خاک آن را آزمایش کردند.

به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۶:۲
Background image

در مورد سرمایه‌گذاری در زون‌های اقتصادی صحبت شد

1446/1/18

با تأمین امنیت سراسری و فراهم شدن بستر سرمایه گذاری، تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند در بخش‌های مختلف افغانستان به ویژه در بخش سرپناه، شهرک‌ها، توسعه شهری و زون. . .

برگشت به اخبار