از پروژه ساحه سبز دشت قرغ ولایت بدخشان نظارت شد

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۳:۴
picture

1445/10/30

وزارت شهرسازی و مسکن از امور پروژه ها در مرکز و ولایات نظارت دارد تا کارها بر اساس معیارهای مسلکی و انجنیری انجام شود.

محترم مولوی ولی الله الهی رئیس شهرسازی و مسکن ولایت بدخشان می گوید که تیم تخنیکی این ریاست از اعمار ساحه سبز دشت قرغ ولایت بدخشان نظارت کرد.

آقای الهی گفت که این پروژه مربوط به شاروالی محترم ولایت بدخشان می باشد که نظارت از ساخت و ساز پروژه توسط مسئولین ریاست شهرسازی و مسکن این ولایت انجام می شود.

وی افزود: سنگ کاری، کانکریت ریزی و از سایر موارد این پروژه به دقت نظارت صورت گرفت و توصیه های لازم به شرکت قراردادی ارائه شد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

6 months ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۵:۵۲
Background image

ساختمان‌های جدید برای ولسوالی‌های پنجوایی و دند ولایت قندهار اعمار می‌گردد

1445/11/11

محترم مولوی عبدالمتین رییس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می‌گوید، تیم تخنیکی این ریاست، ساحات دفاتر اداری جدید برای ولسوالی‌های پنجاوایی و دند را جهت اعمار آن‌ها، سروی کرده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۵:۴۱
Background image

سروی ابتدایی جهت ساخت و ساز یک مدرسه در ولایت قندهار انجام یافت

11/11/1445

محترم مولوى عبدالمتين ريیس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست به درخواست مقام ولایت قندهار، سروی زمین را برای اعمار یک مدرسه دینی در ولسوالی ژری. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۵۶
Background image

معین وزارت شهرسازی و مسکن با معاون سرمنشی سازمان ملل متحد دیدار کرد

10/11/1445

محترم شیخ مدارعلی کریمی بامیانی معین امورشهری وزارت شهرسازی و مسکن با محترمه خانم رزمری دیکارلو معاون سرمنشی سازمان ملل متحد در امور امنیت و صلح بین المللی و محترم مارکوس. . .

برگشت به اخبار