پلان اصلاحی ولسوالی قره باغ ولایت غزنی مورد بحث قرار گرفت

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۲ - ۱۵:۲۰
picture

13/11/1445

تیم تخنیکی ریاست شهرسازی و مسکن ولایت غزنی، شاروالی محترم قره باغ و سایر نمایندگان نهادهای ذیربط در مورد پلان اصلاحی ولسوالی قره باغ جلسه کردند.

محترم مولوی نورولی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی گفت که تیم تخنیکی این ریاست همراه با نمایندگان سایر ادارات مرتبط در مورد پلان اصلاحی ولسوالی قره باغ بحث و تبادل نظر کردند تا پلان تفصیلی منظم در آنجا تهیه و تطبیق شود.

وزارت شهرسازی و مسکن برای جلوگیری از رشد و توسعه غیر پلانی شهری، طرح های تفصیلی را برای تمام ولسوالی ها در نظر می گیرد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

8 months ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۸
Background image

نقشه انجنیری مسجد شریف شهر پل علم لوگر طرح و دیزاین شد

19/1/1446

محترم مولوی مطیع الله ذاهد رییس شهرسازی و مسکن ولایت لوگر می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست نقشه انجنیری یک مسجد شریف شهر پل علم این ولایت را طرح و دیزاین کرد.

این نقشه‌ به. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۰:۱۵
Background image

یک باب مسجد شریف در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می‌گردد

1446/1/19

محترم مولوی عبدالمتین رییس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می گوید که تیم تخنیکی این ریاست برای مسجد شریف که در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می شود، خاک آن را آزمایش کردند.

به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۶:۲
Background image

در مورد سرمایه‌گذاری در زون‌های اقتصادی صحبت شد

1446/1/18

با تأمین امنیت سراسری و فراهم شدن بستر سرمایه گذاری، تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند در بخش‌های مختلف افغانستان به ویژه در بخش سرپناه، شهرک‌ها، توسعه شهری و زون. . .

برگشت به اخبار