نقشه انجنیری مسجد شریف شهر پل علم لوگر طرح و دیزاین شد

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۸
logar

19/1/1446

محترم مولوی مطیع الله ذاهد رییس شهرسازی و مسکن ولایت لوگر می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست نقشه انجنیری یک مسجد شریف شهر پل علم این ولایت را طرح و دیزاین کرد.

این نقشه‌ به صورت معیاری با سنجش حجم، اندازه، سایت پلان و جزئیات محوطه، نماسازی و دیگر مشخصات لازم، ترسیم شده است.

وزارت شهرسازی و مسکن بر اساس درخواست ادارات دولتی، نقشه تعمیرات را تهیه و به دسترس آن‌ها قرار داده و از تطبیق آن نظارت می‌نماید.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

9 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۰:۰
Background image

از کار ساخت و ساز هوتل مزار در ولایت بلخ بازدید و نظارت شد

۱۴۴۶/۰۲/۲۵
محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهر سازی و مسکن از ساخت و ساز هوتل مزار در ولایت بلخ بازدید و نظارت نموده و جهت بهبود کار رهنمود های لازم را ارائه نمود.
در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۰:۴۲
Background image

از اعمار یک مارکیت تجارتی در ولایت پکتیکا نظارت شد

۱۴۴۶/۲/۲۵

محترم مولوی محمد طاهر سیف الجهاد رییس شهرسازی و مسکن ولایت پکتیکا می‌گوید که تیم تخنیکی نظارت ساختمانی این ریاست، از اعمار مارکیت تجارتی که جدیدا در شهر شرن ساخته می‌شود. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۰:۳۰
Background image

از امور ساخت و ساز در شهرک ایتام ولایت هلمند نظارت گردید

۱۴۴۶/۲/۲۵

محترم مولوی نیک محمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت هلمند می گوید که تیم تخنیکی این ریاست از از امور ساخت وساز در شهرک مسکونی ایتام در شهر لشکرگاه نظارت کرده است.

محترم مولوی نیک. . .

برگشت به اخبار