مشکلات بخش ترانسپورت وزارت شهرسازی و اراضی بررسی شد

media_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱/۴ - ۱۱:۵
IM

04/01/1401

محترم حافظ محمد امین معین مالی و اداری وزارت شهرسازی و اراضی از بخش ترانسپورت این وزارت بازدید نمود.

پس از تحول، اکثر موترهای وزارت شهرسازی و اراضی دچار آسیب جزئی شده و از کار افتاده بود، معین مالی و اداری این وزارت برای فعال‌سازی مجدد آن به مسوولین مربوطه هدایت داد که مشکلات موجود هرچه زودتر برطرف شود.

محترم حافظ محمد امین خاطرنشان کرد که مشکلات موجود در بخش ترانسپورت باید به سه دسته تقسیم شود و برای رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

وی وظایف و مسئولیت‌های مسئولین بخش ترانسپورت این وزارت را تذکر داده و دستورات لازم در زمینه تعمیر موترهای وزارت شهرسازی و اراضی را به آنان ابلاغ کرد، مسوولین بخش ترانسپورت وعده دادند تا در هفته آینده در حدود 20 موتر تعمیر و فعال می‌شود.

بعداً، معین مالی و اداری وزارت شهرسازی و اراضی از چمن، گل‌ها، چراغ‌های زینتی و فواره آب این وزارت بازدید و برای سرسبزی به مسوولین توصیه‌های لازم ارایه کرد. وی هم‌چنان بر سبز نگه داشتن چمن، شادابی گل‌ها، فعال نگه داشتن چراغ‌ها و فواره آب تاکید کرد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 2 weeks ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۱۲
Background image

کار ساخت یک شهرک برای خانواده‌های بی‌سرپناه در ولسوالی دامان هفته آینده آغاز می‍‌شود

1445/12/27

کمیته توزیع زمین برای اسکان دایمی، دهمین نشست خود را دایر کرد که موضوعات مختلف جهت اعمار شهرک برای خانواده‌های بی‌سرپناه در ولسوالی دامان قندهار بحث و تبادل نظر شد.

نخست. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۹:۲۹
Background image

رنگ آمیزی کنارهای سرک 40 متره شهر غزنی بررسی شد

1445/12/27

وزارت شهرسازی و مسکن پلان‌های آبادی و توسعه را در سطح کشور تهیه و برای تطبیق به ادارات ذیربط می‌سپارد.

این وزارت تلاش‌ها را آغاز کرده است تا اطمینان حاصل شود که تمام کارهای. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۴:۲۰
Background image

نقشه مکان‌های مورد ضرورت برای ولسوالی ارزگان خاص دیزاین شد

1445/12/26

محترم مولوی روح الله رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می‌گوید که تیم تخنیکی و مسلکی این ریاست، برای مکان‌های لازم ولسوالی ارزگان خاص این ولایت، نقشه‌ها را دیزاین و برآورد. . .

برگشت به اخبار