سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی با والی لغمان دیدار کرد

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۳۹۹/۴/۱۵ - ۱۴:۳۹
کابل

محترم محمود کرزی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی ضمن دیدار با محترم محمد آصف ننگ والی لغمان روی تسریع روند تطبیق پروژه های انکشافی و عام المنفعه بحث و تبادل نظر نمودند.

ابتدا، محترم محمد آصف ننگ والی لغمان راجع به انتقال زمین برای تحقق پروژه های عام المنفعه، احداث شهرک ها، تسریع روند تطبیق پروژه های ساختمانی و منظوری پلان های تفصیلی معلومات مفصل ارائه نمود و در خصوص تحقق موارد فوق خواهان همکاری شد.

متعاقباً، محترم محمود کرزی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی لغمان را یکی از ولایت های دارای اولویت برای وزارت خوانده افزود که وزارت شهرسازی و اراضی برای تطبیق پروژه های انکشافی و تامین رفاه و آسایش عامه آماده هر نوع همکاری می باشد.

سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی از والی لغمان خواست تا به گونه مشخص پیشنهادات خویش را در خصوص انتقال زمین برای تطبیق پروژه های عام المنفعه به جانب وزارت ارسال تا طبقاً پیشنهادات از مجاری قانونی طی مراحل گردیده و زمین مورد نظر به اسرع وقت به دسترس مراجع متقاضی در آن ولایت قرار گیرد.

محترم محمود کرزی، به رئیس شهرسازی لغمان هدایت داد تا در هماهنگی نزدیک با والی لغمان طرح سرمایه گذاری در بخش احداث شهرک و تهیه مسکن را ترتیب و فرصت های جلب سرمایه گذاری سکتور خصوصی را در آن ولایت فراهم سازد.

همچنان به رئیس شهرسازی لغمان هدایت داده شد تا دفتر ثبت جایداد ها را در آن ولایت ایجاد و در خصوص ثبت جایداد ها و توزیع اسناد ملکیت اقدامات عاجل روی دست گرفته شود.

به همین ترتیب به رئیس شهرسازی لغمان هدایت داده شده تا به منظور کاهش بیروکراسی و آغاز روند تطبیق زود هنگام پروژه ها، پروسه های داوطلبی پروژه ها بعد از این تحت نظر والی در خود ولایت انجام شود.

همچنان به رئیس تدارکات هدایات داده شد تا تمامی مشکلات در خصوص تعدیل قرار داد ها و چگونگی تاخیر در روند تطبیق پروژه های ساختمانی را به اسرع وقت مرفوع ساخته و هر نوع مانع فرا راه تطبیق پروژه ها را بردارد.

همچنان، سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی به رئیس دفتر وظیفه سپرد تا تمام پیشنهادات مرتبط به انتقال زمین که از جانب مقام ولایت لغمان طی ماه های پسین به این وزارت ارسال گردیده، پیگیری کرده و در طی مراحل آن اقدام عاجل صورت گیرد.

سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی به تمام مسوولین هدایت داد که هیچ تاخیر در روند تطبیق پروژه های ساختمانی قابل قبول نبوده و هرکه در مرکز و ولایات مانع تطبیق پروژه ها گردد، با وی برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

###

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۴:۳۱
Background image

تطبیق پلان اصلاحی ساحه خیرو کاریز ولایت ارزگان آغاز شد

1445/12/25

محترم ملا روح الله ابواحمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می گوید که با اشتراک محترم عبدالرشید هدایت الله شاروال ارزگان، تطبیق پلان اصلاحی شهری، ساحه خیرو کاریز آن ولایت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۳:۴۳
Background image

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با والی غور دیدار کرد

1345/12/24

محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با محترم ملا احمد شاه دین دوست والی غور و محترم مولوی غلام یحیی رییس شهرسازی و مسکن این ولایت در دفتر کارش دیدار و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۲
Background image

از تخلفات شهری در ولایت غزنی جلوگیری شد

1345/12/24

محترم مولوی نور ولی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می گوید که تیم تخنیکی حفاظت از شهرهای قدیمی این ولایت از زیارتگاه شیخ عجل بابا در این ولایت بازدید کرده است، این. . .

برگشت به اخبار