ساحه‌ی در ولسوالی عنابه پنجشیر برای تثبیت زمین شهرک مهاجرین بررسی شد

org_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۴:۵۵
..

16/8/1445

محترم محمد فهیم نورزاد رییس شهرسازی و مسکن ولایت پنجشیر می‌گوید که همراه محترم حافظ محمد آغا حکیم والی آن ولایت، رییس شاروالی و مسوولین ادارات زیربط، ساحه‌ی را که برای ساخت شهرک و اسکان مهاجرین درنظر گرفته شده بررسی کرده است.

محمد فهیم نورزاد گفت که این ساحه در ولسوالی عنابه ولایت پنجشیر قبلا از طرف ریاست زراعت، آبیاری و مالداری مشخص و نشانی شده بود که مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود که براساس حکم مقام محترم معاونیت اداری ریاست الوزرا، برای هر ولایت یک شهرک برای مهاجرین منظور شده است.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

8 months ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۸
Background image

نقشه انجنیری مسجد شریف شهر پل علم لوگر طرح و دیزاین شد

19/1/1446

محترم مولوی مطیع الله ذاهد رییس شهرسازی و مسکن ولایت لوگر می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست نقشه انجنیری یک مسجد شریف شهر پل علم این ولایت را طرح و دیزاین کرد.

این نقشه‌ به. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۰:۱۵
Background image

یک باب مسجد شریف در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می‌گردد

1446/1/19

محترم مولوی عبدالمتین رییس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می گوید که تیم تخنیکی این ریاست برای مسجد شریف که در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می شود، خاک آن را آزمایش کردند.

به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۶:۲
Background image

در مورد سرمایه‌گذاری در زون‌های اقتصادی صحبت شد

1446/1/18

با تأمین امنیت سراسری و فراهم شدن بستر سرمایه گذاری، تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند در بخش‌های مختلف افغانستان به ویژه در بخش سرپناه، شهرک‌ها، توسعه شهری و زون. . .

برگشت به اخبار