اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

org_admin
picture

تاریخ صدور :    31  سنبله 1401.

        بدینوسیله به تاسی از فقره(2)  ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم داوطلبان رسانیده میشود که وزارت شهر سازی و اراضی در نظر دارد تا پروژه تهیه و تدارک پرزه جات وسایط مختلف النوع ضرورت وزارت شهرسازی و اراضی بابت سال مالی 1401 دارای کود تدارکاتی MUDL/1401/G-002  به شرکت محترم ساختمانی و لوژستیکی افغان خالد جیحون دارنده جواز نمبر 69566 به قیمت مجموعی مبلغ 3,433,642 (سه ملیون چهار صد و سی و سه هزار و شش صد و چهل دو ) افغانی اعطاء نماید .

اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، میتوانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت (7) روز تقویمی طور کتبی توام با دلایل آن به ریاست تدارکات وزارت شهر سازی و اراضی واقع مکروریان سوم، مقابل مطبعه آزادی، وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارایه نمایند .

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

 

 

حاجی محمد مسعود

رئیس تدارکات

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

4 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

آخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۳
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

  بدینوسیله به تاسی از فقره(2)  ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم داوطلبان رسانیده میشود که وزارت شهر سازی و مسکن در نظر دارد تا پروژه تهیه و تدارک اجناس و تجهیزات جهت وصل . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۹
Background image

نتیجه شارت لست (51)  بست اداری و مسلکی وزارت شهر سازی و مسکن اعلان گردید.

متقاضیان که واجد شرایط بست های فوق الذکر شناخته شده اند امتحان شان به زودترین فرصت برگزار می گردد.

متقاضیان که شرایط و معیار های بست های متذکره را تکمیل نکرده، واجد شرایط شناخته نشده . . .

بازگشت به اطلاعیه ها