از پروژه ساخت و ساز سرک در ولایت پروان نظارت شد

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۳۰ - ۱۲:۲۹
paRWAN

۱۴۴۶/۴/۱۸

از ساخت و ساز پروژه کوچه‌ها در ناحیه سوم و چهارم شهر امام ابوحنیفه ولایت پروان نظارت شد.

محترم انجنیر نعمت الله حنیف رییس شهرسازی و مسکن ولایت پروان می گوید، پروژه مذکور 2 کیلومتر می‌باشد که کانکریت‌ریزی، سنگ‌کاری جویچه‌ها و دیگر کارهای ساختمانی جریان داشت و از آن نظارت گردید.

محترم انجنیر حنیف افزود، انجنیران این ریاست هم‌چنان از ساخت و ساز پل فلزی که دیوارهای آن تکمیل شده است در قلعه سرخ سنگ ولسوالی شینوار ولایت پروان نظارت نموده است.

تیم‌های مرکزی و ولایتی وزارت شهرسازی و مسکن از کار پروژه‌ها نظارت می‌کند تا کار مطابق نقشه و معیاری انجام شود.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

11 months ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۸/۳ - ۱۱:۵۲
Background image

جی پی اس، شماری از ساحات تاریخی شهر کابل گرفته شد

۲۱/۴/۱۴۴۶

محترم محمود جان دوست، رئیس حفاظت آبدات تاریخی و شهرهای قدیم وزارت شهرسازی و مسکن می گوید، مسئولین و متخصصین این ریاست شماری از ساحات تاریخی ناحیه اول شهر کابل دیدن نموده و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۸/۳ - ۱۱:۱۶
Background image

توقع سرمایه‌گذاری جدید در شهر کابل جدید

1446/03/21

محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با تعدادی از سرمایه‌گذاران ملی دیدار و در مورد سرمایه‌گذاری در شهر کابل جدید صحبت همه جانبه کرد.

سرمایه‌گذاران. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۸/۳ - ۱۰:۵۸
Background image

تشکیلات موجوده وزارت شهرسازی و مسکن بازنگری می‌شود

1446/03/21

به ریاست محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن و با اشتراک معینان محترم این وزارت، رؤسا و مسوولاین مربوط به تشکیلات، جلسه دایر شد.

در این جلسه بحث شد. . .

برگشت به اخبار