از اعمار یک مارکیت تجارتی در ولایت پکتیکا نظارت شد

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۰:۴۲
.

۱۴۴۶/۲/۲۵

محترم مولوی محمد طاهر سیف الجهاد رییس شهرسازی و مسکن ولایت پکتیکا می‌گوید که تیم تخنیکی نظارت ساختمانی این ریاست، از اعمار مارکیت تجارتی که جدیدا در شهر شرن ساخته می‌شود نظارت کرده است.

محترم مولوی سیف الجهاد گفت، قالب بندی، سیخ‌بندی‌ پایه‌ها و کانکریت‌ریزی در طبقه سوم با استفاده از میکسر انجام شده و مابقی کار ادامه دارد.

وی گفت، نماینده این ریاست قبلا به طور مرتب در ساحه هدایات لازم را داده بود و اکنون نیز توصیه های لازم به کارگران پروژه مذکور صورت گرفت تا مابقی کار نیز طبق نقشه انجام شود.

تیم های تخنیکی وزارت شهرسازی و مسکن از ساخت وساز پروژه ها نظارت می‌کنند تا کار به صورت مسلکی و معیاری انجام گردد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

9 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۰:۰
Background image

از کار ساخت و ساز هوتل مزار در ولایت بلخ بازدید و نظارت شد

۱۴۴۶/۰۲/۲۵
محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهر سازی و مسکن از ساخت و ساز هوتل مزار در ولایت بلخ بازدید و نظارت نموده و جهت بهبود کار رهنمود های لازم را ارائه نمود.
در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۰:۴۲
Background image

از اعمار یک مارکیت تجارتی در ولایت پکتیکا نظارت شد

۱۴۴۶/۲/۲۵

محترم مولوی محمد طاهر سیف الجهاد رییس شهرسازی و مسکن ولایت پکتیکا می‌گوید که تیم تخنیکی نظارت ساختمانی این ریاست، از اعمار مارکیت تجارتی که جدیدا در شهر شرن ساخته می‌شود. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۰:۳۰
Background image

از امور ساخت و ساز در شهرک ایتام ولایت هلمند نظارت گردید

۱۴۴۶/۲/۲۵

محترم مولوی نیک محمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت هلمند می گوید که تیم تخنیکی این ریاست از از امور ساخت وساز در شهرک مسکونی ایتام در شهر لشکرگاه نظارت کرده است.

محترم مولوی نیک. . .

برگشت به اخبار