محترم محمد جواد پیکار، پلان منطقوی بدخشان و پلان استراتیژیک ولسوالی درایم را منظور کرد

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۳
بدخشان

محترم محمد جواد پیکار، سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی در ملاقات با محترم ذکریا سودا والی بدخشان، روی برنامه‌های انکشافی این ولایت به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در آغاز، والی بدخشان ضمن سپاسگذاری از توجۀ رهبری وزارت شهرسازی و اراضی به اعمار مسجد خرقۀ مبارک در فیض آباد، پیشنهادات خویش را ارایه نمود.

متعاقباً محترم محمد جواد پیکار گفت، وزارت شهرسازی و اراضی مسجد خرقۀ مبارک بدخشان را به بلندترین معیارها اعمار کرده و این مسجد ضمن زیبا سازی نمای عمومی شهر فیض آباد، ضرورت موجود را نیز پاسخ داده است.

سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی ترتیب دورنمای درازمدت انکشافی برای فیض آباد را جهت انکشاف منظم لازمی دانست و ضمن هدایت به بخش‌های مربوطه جهت اعزام تیم کاری به منظور انجام مطالعات برای ترتیب این درونما، تعهد کرد که فیض آباد را در مراحل بعدی ترتیب پلان انکشاف استراتیژیک (SDF) شامل خواهد ساخت.

محترم محمد جواد پیکار با اشاره به تعهد جلالتمآب رئیس جمهوری اسلامی مبنی بر اعمار عیدگاه در فیض آباد، به بخش‌های مربوطه هدایت داد که ساحه مورد نظر برای عیدگاه را در پلان استفاده از زمین به پلان مختلط تجارتی و رهایشی تعدیل نماید.

سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی به والی بدخشان گفت، پیشنهاد اعمار مساجد و سایر اماکن مقدس را عنوانی این وزارت ارسال نماید تا شامل پلان سال جاری مالی گردد.

محترم محمد جواد پیکار  همچنان یادآور شد که وزارت شهرسازی و اراضی حدود ده پلان تفصیلی برای ساحات مختلف در بدخشان را ترتیب کرده و به بخش‌های مربوطه هدایت داد که هر چه زودتر آن را جهت منظوری آماده سازد.

سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی در حاشیۀ ملاقات، پلان استراتیژیک ولسوالی درایم و پلان منطقوی ولایت بدخشان را منظور و جهت تطبیق به مسئولان حکومت ولایت بدخشان تسلیم داد.

 

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۳:۴۹
Background image

سروی توپوگرافی پنج سرک شهر غزنی تکمیل شد

1445/12/26

محترم مولوی نور ولی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می گوید که تیم تخنیکی که از کابل آمده همراه انجنیران این ریاست و شاروالی غزنی، سروی توپوگرافی پنج سرک شهر غزنی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۴:۳۱
Background image

تطبیق پلان اصلاحی ساحه خیرو کاریز ولایت ارزگان آغاز شد

1445/12/25

محترم ملا روح الله ابواحمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می گوید که با اشتراک محترم عبدالرشید هدایت الله شاروال ارزگان، تطبیق پلان اصلاحی شهری، ساحه خیرو کاریز آن ولایت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۳:۴۳
Background image

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با والی غور دیدار کرد

1345/12/24

محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با محترم ملا احمد شاه دین دوست والی غور و محترم مولوی غلام یحیی رییس شهرسازی و مسکن این ولایت در دفتر کارش دیدار و. . .

برگشت به اخبار