طرزالعمل تعیین سرحدات ولسوالی‌ها و ولایات ترتیب شد

org_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ - ۱۴:۴۱
معینیت مسکن و انکشاف برنامه ها

12/4/1446

جلسه نهایی طرزالعمل تعیین و تثبیت سرحدات ولایات و ولسوالی‌ها به ریاست محترم الحاج محمد اسماعیل فائز معین مسکن، امورساختمانی وانکشاف برنامه‌های وزارت شهرسازی و مسکن دایر گردید.

نخست نماینده اداره ملی احصائیه ومعلومات در مورد نهایی شدن طرزالعمل متذکره معلومات داده و گفت، جهت حل منازعات سرحدی ولایات و ولسوالی‌ها طرزالعمل یاد شده با توافق اعضای این کمیته به عنوان یک رهنمود ترتیب ونهایی گردید که در آن وظایف ادارات عضو مانند وزارت‌های محترم شهرسازی ومسکن، سرحدات، اقوام وقبایل، امورداخله، زراعت، آبیاری ومالداری و اداره ملی احصائیه ومعلومات به طور مشخص ذکر گردیده که درحل منازعات سرحدات ولایات و ولسوالی‌ها مطابق اصول کاری شان اجراات خواهند نمود.

متعاقباْ محترم الحاج فائز معین مسکن، امورساختمانی و انکشاف برنامه‌های این وزارت نظریات وپیشنهادات اعضای این کمیته را استماع نموده وبر نهایی شدن طرزالعمل متذکره توافق نمودند. 

قرار است طرزالعمل متذکره در آینده نزدیک به مقام محترم معاونیت اداری ریاست‌الوزراء تقدیم گردد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

10 months 3 weeks ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ - ۱۴:۴۱
Background image

طرزالعمل تعیین سرحدات ولسوالی‌ها و ولایات ترتیب شد

12/4/1446

جلسه نهایی طرزالعمل تعیین و تثبیت سرحدات ولایات و ولسوالی‌ها به ریاست محترم الحاج محمد اسماعیل فائز معین مسکن، امورساختمانی وانکشاف برنامه‌های وزارت شهرسازی و مسکن دایر گردید. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ - ۹:۴۶
Background image

از کار ساخت و ساز یک محراب مسجد شریف در ولایت غزنی نظارت شد

۱۴۴۶/۴/۱۲

محترم مولوی نور ولی بلال متقی رییس شهر سازی و مسکن ولایت غزنی می گوید، تیم انجنیری این ریاست از ساخت و ساز یک محراب مسجد شریف نظارت کرده است.

محترم مولوی متقی گفت، ازخط. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۳ - ۱۴:۳۸
Background image

ساخت‌وساز کلینیک صحت مادر و طفل در ولایت غزنی ارزیابی گردید

1446/3/11

محترم مولوی نور ولی بلال متقی، رئیس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست، ساخت‌وساز کلینیک صحت مادر و طفل در شفاخانه حوزوی آن ولایت را ارزیابی کرد.

محتر. . .

برگشت به اخبار