پروسه تسلیمی پروژه‌های ساختمانی مورد بررسی قرار گرفت

media_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱/۲۵ - ۱۴:۱۲
dfvgd

۱۴۴۳/۰۹/۱۳

 محترم مولوی حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی، در دفتر کارش با مسوولین شرکت‌های ساختمانی دیدار و در مورد چگونگی تکمیلی پروژه‌ها و پرداخت پول تامینات شرکت‌های قراردادی گفتگو کرد.

مسوولین پروژه‌های ساختمانی، در مورد پروژه‌های تحت کار و تکمیل شده به صورت مفصل به سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی معلومات داده، چالش‌ها و مشکلات موجود در پروژه‌های ساختمانی را مورد بررسی قرار دادند.

محترم مولوی حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی، پیرامون سرنوشت تمامی پروژه‌هایی که در دولت قبل آغاز شده صحبت کرده، افزود که در مشوره با شرکت انکشاف ملی طرحی در باره حل مشکلات پروژه‌ها ساخته تا در زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

5 months 3 weeks ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۶:۱۳
Background image

شماری از سرمایه‌گذاران ایرانی آماده سرمایه‌گذاری در بخش شهرسازی و مسکن هستند

5/11/1445

محترم شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با مسوولین شرکت ساختمانی سنپو ایران در دفتر کارش دیدار کرد.

مسوولین شرکت مذکور خاطرنشان کردند که آمادگی سرمایه‌گذاری در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۴:۲۴
Background image

زمین یک مارکیت تجارتی در ولایت کنر توپوگرافی شد

5/11/1445

محترم مولوی نبی الله طلحه رییس شهرسازی و مسکن ولایت کنر می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست زمین یک مارکیت تجارتی را در آن ولایت سروی توپوگرافی کرد.

مولوی طلحه گفت، این زمین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۰:۴۰
Background image

برای جلوگیری از تخلفات شهری از برخی ساحات در ولایت لغمان بازدید شد

05/11/1445

محترم مولوی حسین احمد تیلوی رییس شهرسازی و مسکن ولایت لغمان می‌گوید که همراه تیم تخنیکی این ریاست به منظور جلوگیری از تخلفات شهری به ولسوالی قرغیو رفته و از ساحات شهری آن. . .

برگشت به اخبار