کار شرکت بیجینگ- ننگرهار در حاشیه شرقی شهرک پیروزی جریان دارد

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۴۰۱/۵/۲۶ - ۱۴:۱۴
تصویز

۱۴۴۴/۰۱/۱۹

 

شرکت تولیدی مواد ساختمانی بیجینگ- ننگرهار، تولید مواد ساختمانی برای اعمار ساختمان‌ها و بلاک‌های رهایشی، تولید مواد غذایی، تولید مواد صنعتی، تولید مواد لجستیک، گدام، ساختمان لابراتوار آزمایشی برای تحقیقات، جای مناسب برای صنعت‌کاران، ساختمان برای متخصصان، مرکز عمومی آموزش‌های مسلکی، منطقه تدارکاتی، دفتر نگهداری، باغ یا جای تفریح، مرکز خدمات زندگی، کارگاه تخنیکی، محل جمع آوری زباله‌ها، سالن ورزشی و غذاخوری، مرکز تولید و توزیع برق خورشیدی، گدام مواد خام، گدام مواد لجستیکی، کلینیک صحی و دیگر خدمات شهری جهت انجام برنامه ریزی تمام مدارک تخنیکی به کشور چین ارسال شد و نقشه ها و طرح ها تکمیل و جهت انجام کارهای عملی پس فرستاده شد.

تاکنون حدود 80  درصد از طرح ها انجام شده و نتایج نهایی به زودی تکمیل می شود. اخیراً شرکت تولیدی بیجینگ- ننگرهار در حال حفر چاه های عمیق، دیوارهای احاطه‌یی و سایر کارهای مقدماتی در حاشیه شرقی شهرک مسکونی پروزی در منطقه ده سبز کابل است.

قراردادی میان وزارت شهرسازی و اراضی و شرکت تولید مواد ساختمانی بیجینگ- ننگرهار در ماه حمل سال جاری به امضا رسید که بر اساس آن، با سرمایه در حدود 216 میلیون دالر امریکایی در 650 جریب زمین 150 کارخانه تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ اعمار و به تولیدات آغاز خواهد کرد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 2 weeks ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۱۲
Background image

کار ساخت یک شهرک برای خانواده‌های بی‌سرپناه در ولسوالی دامان هفته آینده آغاز می‍‌شود

1445/12/27

کمیته توزیع زمین برای اسکان دایمی، دهمین نشست خود را دایر کرد که موضوعات مختلف جهت اعمار شهرک برای خانواده‌های بی‌سرپناه در ولسوالی دامان قندهار بحث و تبادل نظر شد.

نخست. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۹:۲۹
Background image

رنگ آمیزی کنارهای سرک 40 متره شهر غزنی بررسی شد

1445/12/27

وزارت شهرسازی و مسکن پلان‌های آبادی و توسعه را در سطح کشور تهیه و برای تطبیق به ادارات ذیربط می‌سپارد.

این وزارت تلاش‌ها را آغاز کرده است تا اطمینان حاصل شود که تمام کارهای. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۴:۲۰
Background image

نقشه مکان‌های مورد ضرورت برای ولسوالی ارزگان خاص دیزاین شد

1445/12/26

محترم مولوی روح الله رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می‌گوید که تیم تخنیکی و مسلکی این ریاست، برای مکان‌های لازم ولسوالی ارزگان خاص این ولایت، نقشه‌ها را دیزاین و برآورد. . .

برگشت به اخبار