وزارت شهرسازی و مسکن به تعداد (113)  بست کمبود مرکزی خویش را به اعلان می‌سپارد

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۴ - ۹:۴۸
انځور

Publish Date

Closing Date

Location

درېیم مکروریان ازادی مطبعې او شش درک ته مخامخ د کور او ښار جوړولو وزارت

وزارت شهرسازی و مسکن به همکاری ادارۀ اصلاحات اداری و خدمات ملکی ریاست عمومی اداره امور به منظور سپردن کار به اهل آن و ایجاد اداره سالم و مسلکی به سلسله اعلانات قبلی اینک به تعداد (113)  بست کمبود مرکزی خویش را از تاریخ  ۰۴/ جدی/ ۱۴۰۲ الی  ۱۴/ جدی/۱۴۰۲ به اعلان می‌سپارد.

کاندیدان واجد شرایط می توانند فورم درخواستی را از لینک ذیل به دست آورده، بعد از خانه پری به شکل PDFکه حجم آن بیشتر از MB5 نباشد به ایمیل آدرس (recruitment.arcsa@aop.gov.af) ارسال نمایند.

کاندیدان محترم همچنان میتوانند فورم کاریابی را بشکل حضوری از آمریت استخدام ریاست منابع بشری وزارت شهرسازی و مسکن واقع مکرویان سوم مقابل مطبعه آزادی اخذ و بعد از خانه پوری دوباره تسلیم نمایند.

قابل ذکر است اینکه از ارسال یک فورم درخواستی به صورت آنلاین و حضوری خوداری نموده تا از تکرار فورم درخواستی در یک بست جلوگیری صورت گیرد.

نوت: ضم نمودن کاپی اسناد تحصیلی، تجربه کاری و تذکرۀ تابعیت با فورم درخواستی حتمی میباشد.

 

شماره های تماس: 0202300714/ 0202143059

 

لینک جدول بست های اعلان شده:

https://drive.google.com/file/d/1neeTM6iKIyxjNEL-QL61hWmaHk7gVCJ3/view?usp=sharing

 

لینک فورم درخواست: 

https://docs.google.com/document/d/1FZM6l_Z16p3qCXhraVN3PWNmYzQ8EWmi/edit

 

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

5 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

Related VacanciesShow all

Back to vacancies