سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با مردم پکتیا دیدار کرد

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۵
عکس

6/11/1445

محترم شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با مردم پکتیا در دفتر کارش دیدار و روی برخی از موضوعات با آن‌ها صحبت کرد.

محترم حاجی محمد شفیق طوطاخیل به نمایندگی مردم پکتیا در ابتدا از مشکلات مختلف در ولسوالی سید کرم این ولایت یاد کرده، پیشنهادات شان را ارایه و خواستار توجه مقام محترم وزارت شهرسازی و مسکن جهت راه حل شدند.

بزرگان قومی یادآور شدند که در قسمت راه عبور و مرور، زمین‌های زراعتی، بندهای آب، پارک‌های تفریحی، ساحات تجاری و مسکونی مشکلات وجود دارد که پلان شهری نداشته و خواستار راه‌حل شدند.

محترم شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن، ضمن خوش‌آمدگویی، به مردم پکتیا اطمینان داد که هرگونه امور مربوط به وزارت شهرسازی و مسکن را عملی خواهد کرد، اما امور مربوط به سایر وزارتخانه‌ها یا ادارات، بهتر است به آن وزارتخانه‌ها مراجعه کنید.

محترم شیخ حمدالله نعمانی گفت، در سال جاری قصد دارد برای چهار ولسوالی هر ولایت در سطح کشور پلان و هر شهر را سروی کند که در آینده پلان شان طرح خواهد شد.

بر این اساس محترم نعمانی از مردم خواست تا برای حل مشکلات شان درخواست کتبی به وزارت شهرسازی مسکن بدهد تا مشکلات موجود در ساحه حل گردد.

وی افزود، وزارت شهرسازی و مسکن در هنگام طرح پلان‌های شهری، خیر و فلاح عمومی را مد نظر قرار می‌دهد و مردم محل نباید مانعی در تطبیق پلان ایجاد کنند.

وی از مردم خواست که بزرگان قومی در تطبیق و آگاهی دهی این پلان‌ها همکاری داشته باشند.

همچنین شیخ حمدالله نعمانی در این دیدار هدایات و توصیه‌های لازم را به ولسوال ولسوالی سید کرم جهت تطبیق پلان داد که مشکلات موجود حل خواهد شد.

در پایان این نشست مردم پکتیا که آمده بودند از شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن بخاطر مشوره دادن و ارایه راه حل‌ برای مشکلات شان تشکر کردند.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

8 months ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۸
Background image

نقشه انجنیری مسجد شریف شهر پل علم لوگر طرح و دیزاین شد

19/1/1446

محترم مولوی مطیع الله ذاهد رییس شهرسازی و مسکن ولایت لوگر می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست نقشه انجنیری یک مسجد شریف شهر پل علم این ولایت را طرح و دیزاین کرد.

این نقشه‌ به. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۰:۱۵
Background image

یک باب مسجد شریف در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می‌گردد

1446/1/19

محترم مولوی عبدالمتین رییس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می گوید که تیم تخنیکی این ریاست برای مسجد شریف که در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می شود، خاک آن را آزمایش کردند.

به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۶:۲
Background image

در مورد سرمایه‌گذاری در زون‌های اقتصادی صحبت شد

1446/1/18

با تأمین امنیت سراسری و فراهم شدن بستر سرمایه گذاری، تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند در بخش‌های مختلف افغانستان به ویژه در بخش سرپناه، شهرک‌ها، توسعه شهری و زون. . .

برگشت به اخبار