با توجه به نیاز مردم، ساحات مسکونی به ساحات تجاری تبدیل می‌شود

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۶/۲۳ - ۹:۳
.

28/02/1445

نشست کمیسیون امور شهری ویزه نقشه‌ها به ریاست محترم شیخ مدارعلی کریمی بامیانی معین امور شهری وزارت شهرسازی و مسکن و اشتراک اعضای این کمیسیون برگزار شد.

در نشست کمیسیون امور شهری ویزه نقشه‌ها، روی موضوعات مختلف تخنیکی از جمله تعدیل یک نمره زمین رهایشی به تجارتی در شهر غزنی مورد بحث قرار گرفت و هم‌چنان در رابطه به احداث معیاری و قانونی دو پایه پمپ استیشن در ولسوالی‌های نجراب و تگاب ولایت کاپیسا، نیز تبادل نظر گردید. 

معین امور شهری، گفت که فیصله‌های این کمیسیون در مورد تعدیل ساحات رهایشی به تجارتی، احداث پمپ استیشن‌ها و دیگر مسایل شهری، بر اساس معیارهای که در قانون پیش‌بینی شده و با در نظرداشت نیازمندی‌ها و ضروریات مردم صورت می‌گیرد.

در این نشست، تعدیل یک نمره زمین رهایشی به تجارتی در شهر غزنی مورد تأیید قرار گرفت و معین امور شهری، به مسوولین بخش‌های مربوطه هدایت سپرد تا به صورت علمی و تخنیکی احداث دو پایه پمپ استیشن در ولایت کاپیسا را مورد بررسی قرار داده و نتیجه آن در جلسه بعدی این کمیسیون ارایه نمایند.

_____________________

د نورو خبرونو لپاره زموږ له ټلیګرام، فېسبوک، ټوېټر، ملګري او ویب سایټ له خبري چینلونو سره ملګري شئ⬇️

WhatsApp:

https://chat.whatsapp.com/FnOgiA7hU1H3y1w3FrV0uh

Malgari:

https://www.malgari.com/?cache=1673066126#

 YouTube channel:

https://www.youtube.com/

Tel:

https://t.me/mudh_af

Web:

https://mudh.gov.af/dr

FB page:

https://www.facebook.com/MUDH-2303368453279461/ 

نښه: کابل، درېیم مکروریان، ازادۍ مطبعې او شش درک سړک ته مخامخ، ختیځ لورته د کور او ښار جوړولو وزارت.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۴:۲۰
Background image

نقشه مکان‌های مورد ضرورت برای ولسوالی ارزگان خاص دیزاین شد

1445/12/26

محترم مولوی روح الله رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می‌گوید که تیم تخنیکی و مسلکی این ریاست، برای مکان‌های لازم ولسوالی ارزگان خاص این ولایت، نقشه‌ها را دیزاین و برآورد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۳:۴۹
Background image

سروی توپوگرافی پنج سرک شهر غزنی تکمیل شد

1445/12/26

محترم مولوی نور ولی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می گوید که تیم تخنیکی که از کابل آمده همراه انجنیران این ریاست و شاروالی غزنی، سروی توپوگرافی پنج سرک شهر غزنی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۴:۳۱
Background image

تطبیق پلان اصلاحی ساحه خیرو کاریز ولایت ارزگان آغاز شد

1445/12/25

محترم ملا روح الله ابواحمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می گوید که با اشتراک محترم عبدالرشید هدایت الله شاروال ارزگان، تطبیق پلان اصلاحی شهری، ساحه خیرو کاریز آن ولایت. . .

برگشت به اخبار