سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با والی غور دیدار کرد

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۳:۴۳
.

1345/12/24

محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با محترم ملا احمد شاه دین دوست والی غور و محترم مولوی غلام یحیی رییس شهرسازی و مسکن این ولایت در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف در مورد مشکلات موجود شهری در ولایت غور، راه حل‌های تامین سرپناه و طرح پلان‌های شهری گفتگو کردند.

محترم ملا احمد شاه دین دوست والی غور گفت که بسیار زیادی از مردم ولایت غور سرپناه ندارند و ضرورت است که وزارت شهرسازی و مسکن در تامین سرپناه، توسعه و تهیه و ترتیب پلان‌های شهری در این ولایت همکاری نماید.

محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن  گفت، ابتدا پلان‌های موجود در این وزارت را بررسی کرده و سپس در صورت نیاز برای طرح پلان‌ها اقدام خواهد کرد.

محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی بیان داشت که به منظور تامین سرپناه در ولایت غور، بر حسب نیاز یک تیم مسلکی و تخنیکی را به این ولایت اعزام می‌کند تا کارهای اولیه انجام گردد و سپس زمینه برای طرح و تطبیق پلان شهری فراهم شود.

وی گفت که در اسرع وقت تلاش خواهد کرد تا مشکل کمبود سرپناه برای مردم ولایت غور حل شود و برای انکشاف منظم شهری تلاش خواهد کرد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۴:۳۱
Background image

تطبیق پلان اصلاحی ساحه خیرو کاریز ولایت ارزگان آغاز شد

1445/12/25

محترم ملا روح الله ابواحمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می گوید که با اشتراک محترم عبدالرشید هدایت الله شاروال ارزگان، تطبیق پلان اصلاحی شهری، ساحه خیرو کاریز آن ولایت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۳:۴۳
Background image

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با والی غور دیدار کرد

1345/12/24

محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با محترم ملا احمد شاه دین دوست والی غور و محترم مولوی غلام یحیی رییس شهرسازی و مسکن این ولایت در دفتر کارش دیدار و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۲
Background image

از تخلفات شهری در ولایت غزنی جلوگیری شد

1345/12/24

محترم مولوی نور ولی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می گوید که تیم تخنیکی حفاظت از شهرهای قدیمی این ولایت از زیارتگاه شیخ عجل بابا در این ولایت بازدید کرده است، این. . .

برگشت به اخبار