دو پلان استراتیژیک ولسوالی های نادر شاه کوت و گربز ولایت خوست منظور شد

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۹/۵/۶ - ۱۱:۰
کابل

محترم محمود کرزی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی در دیدار با محترم کمال ناصر اصولی نماینده مردم ولایت خوست در ولسی جرګه، بزرګان قومی، محترم روشان ولسمل معین امور شهرسازی وزارت، شاروال ولسوالی گربز و رئیس شهرسازی و اراضی ولایت خوست، دو پلان استراتیژیک ولسوالی های نادر شاه کوت و گربز ولایت خوست را منظور کرد.

در این دیدار، رئیس شهرسازی و اراضی و نماینده های مردم ولایت خوست پیشنهادات مشخص خویشرا در خصوص ترتیب پلان های بهسازی برای ساحات غیر رسمی نواحی دوم و سوم شهر خوست، چگونگی احداث شهرک اساتید پوهنتون شیخ زاید و تجهیز و استخدام انجنیران برای ریاست شهرسازی و اراضی آن ولایت مطرح نمودند.

متعاقباً، محترم محمود کرزی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی خوست را از ولایات مورد توجه وزارت شهرسازی و اراضی عنوان کرد و به معینیت امور مسکن هدایت داد تا در هماهنگی نزدیک با مسوولین آن ولایت پلان های بهسازی ساحات غیر رسمی نواحی دوم  سوم شهر خوست را ترتیب و غرض منظوری آماده نماید.

به همین ترتیب، سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی در خصوص احداث شهرک اساتید پوهنتون شیخ زاید به معینیت امور شهرسازی هدایت داد تا در هماهنگی نزدیک با اساتید پوهنتون نامبرده و مسوولین آن ولایت روی طرح احداث شهرک متذکره اقدام نماید.

برعلاوه، محترم محمود کرزی به ریاست های منابع بشری و اداری هدایت داد تا در استخدام انجنیران مورد ضرورت و فراهم آوری تجهیزات لازم دفتری با ریاست شهرسازی و اراضی ولایت خوست همکاری همه جانبه نمایند.

در پایان این دیدار، سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی در حضور نماینده های مردم ولایت خوست، معین امور شهرسازی، ولسوال گربز و رئیس شهرسازی و اراضی آن ولایت، پلان های استراتیژیک ولسوالی های نادرشاه کوت و گربز را منظور نمود.

در جریان یک ماه اخیر، رهبری وزارت شهرسازی و اراضی 17 پلان انکشافی شامل پنج پلان تفصیلی، پنج پلان استراتیژیک، دو پلان منطقوی و پنج پلان بهسازی را منظور نموده که با تطبیق آن، برای حدود 15 هزار هموطن زمینه اسکان مساعد گردیده، زمینه انکشاف منظم شهر ها و تحقق پروژه های عام المنفعه و همچنان بهسازی ساحات غیر رسمی و غیر پلانی فراهم خواهد شد.

###

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۳:۴۹
Background image

سروی توپوگرافی پنج سرک شهر غزنی تکمیل شد

1445/12/26

محترم مولوی نور ولی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می گوید که تیم تخنیکی که از کابل آمده همراه انجنیران این ریاست و شاروالی غزنی، سروی توپوگرافی پنج سرک شهر غزنی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۴:۳۱
Background image

تطبیق پلان اصلاحی ساحه خیرو کاریز ولایت ارزگان آغاز شد

1445/12/25

محترم ملا روح الله ابواحمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می گوید که با اشتراک محترم عبدالرشید هدایت الله شاروال ارزگان، تطبیق پلان اصلاحی شهری، ساحه خیرو کاریز آن ولایت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۳:۴۳
Background image

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با والی غور دیدار کرد

1345/12/24

محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با محترم ملا احمد شاه دین دوست والی غور و محترم مولوی غلام یحیی رییس شهرسازی و مسکن این ولایت در دفتر کارش دیدار و. . .

برگشت به اخبار