در مورد سرمایه‌گذاری در زون‌های اقتصادی صحبت شد

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۶:۲
اقتصادي زونونوکې

1446/1/18

با تأمین امنیت سراسری و فراهم شدن بستر سرمایه گذاری، تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند در بخش‌های مختلف افغانستان به ویژه در بخش سرپناه، شهرک‌ها، توسعه شهری و زون‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری کنند.

محترم مولوی فیض الله فیضان رئیس انکشاف زون‌های اقتصادی وزارت شهرسازی و مسکن گفت که به همراه تیم تخنیکی اش با تعدادی از سرمایه‌گذاران دیدار و گفتگو کرد.

محترم مولوی فیضان گفت، در این دیدار با تعدادی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در رابطه با سرمایه‌گذاری و فعالیت در زون‌های اقتصادی مرتبط با وزارت شهرسازی و مسکن گفتگو کرده است.

وی با بیان اینکه در خصوص پروژه‌های زون اقتصادی کشاورزی باریک آب و شهرک مسکونی پیروزی تمامی امکانات، پیشنهادات و مساحت را به تفصیل برای سرمایه‌گذاران تشریح کرد.

وی می‌گوید، سرمایه‌گذاران به او یادآوری کردند که پس از مشوره با همکاران شان، کار روی پروژه‌ها را آغاز خواهند کرد.

وزارت شهرسازی و مسکن از همه سرمایه‌گذاران و تجاران می‌خواهد که در بخش مسکن، شهرک‌ها و توسعه منظم شهری سرمایه‌گذاری کنند که این وزارت کاملاً از آن حمایت می‌کند.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

8 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۶
Background image

د کور او ښار جوړولو وزیر، افغانستان لپاره د اغاخان بنسټ له مسؤل سره وکتل

۱۴۴۶/۱/۱۹
د کور او ښار جوړلوو وزارت محترم سرپرست وزیر الحاج شیخ حمدالله نعماني، د افغانستان لپاره د اغا خان بنسټ له مسؤل محترم ډاکتر نجم الدین سره وکتل او په یو شمېر موضوعاتو یې خبرې. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۸
Background image

نقشه انجنیری مسجد شریف شهر پل علم لوگر طرح و دیزاین شد

19/1/1446

محترم مولوی مطیع الله ذاهد رییس شهرسازی و مسکن ولایت لوگر می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست نقشه انجنیری یک مسجد شریف شهر پل علم این ولایت را طرح و دیزاین کرد.

این نقشه‌ به. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۰:۱۵
Background image

یک باب مسجد شریف در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می‌گردد

1446/1/19

محترم مولوی عبدالمتین رییس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می گوید که تیم تخنیکی این ریاست برای مسجد شریف که در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می شود، خاک آن را آزمایش کردند.

به. . .

برگشت به اخبار