۱۷۵۹۷۶ جریب زمین دولتی در ولایت تخار ثبت گردید

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۹/۸/۱۴ - ۱۰:۲۳
تخار

وزارت شهرسازی و اراضی در ادامه تطبیق برنامه بانک زمین دولتی در کشور؛ ۱۷۵۹۷۶ جریب زمین دولتی و ملکیت های عامه تحت استفاده ادارات دولتی را در ولایت تخار ثبت نموده است.

از مجموع این رقم، 172664 جریب زمین سفید دولتی و متباقی 3312 جریب آن ملکیت های عامه تحت استفاده ادارات دولتی می باشد.

وزارت شهرسازی و اراضی تا کنون بیش از 6 میلیون جریب زمین دولتی را در کشور ثبت نموده و مصمم است با ثبت زمین دولتی و بهره گیری از آن؛ زمینه تحقق پروژه های عام المنفعه در کشور فراهم گردد.

###

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

5 months 3 weeks ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۴:۳۲
Background image

مسیر راه آهن قندهار در قسمت ولسوالی سپین بولدک مشخص گردید

11/2/1445

محترم مولوی عبدالمتین عاشق رییس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست با هیئت تخنیکی اداره خط ریل افغانستان، نماینده‌های مقام ولایت قندهار، ریاست زراعت،. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۴:۹
Background image

ساحه سبز ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بامیان لندسکیپ شد

2/11/1445

محترم انجنیر امان الله امان رییس شهرسازی و مسکن ولایت بامیان می‌گوید که نقشه ساحه سبز ریاست اطلاعات و فرهنگ آن ولایت توسط تیم تخنیکی این ریاست تهیه گردیده است.

محترم انجنیر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۳:۵۶
Background image

از ساخت و ساز شهرک مهاجرین طورخم نظارت شد

1445/2/11

قاری محمد نبی سعیدی رییس شهرسازی و مسکن ولایت ننگرهار می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست از ساخت و ساز شهرک مهاجرین و عودت کنندگان طورخم آن ولایت نظارت کرده است.

قاری سعیدی گفت. . .

برگشت به اخبار