کمیسیون ویزه نقشه‌های شهری موضوعات مختلف را مورد بحث قرار داد

org_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۲۲ - ۱۶:۱۳
..

4/12/1445
کمیسیون ویزه نقشه‌های شهری به ریاست محترم شیخ مدارعلی کریمی بامیانی معین امورشهری وزارت شهرسازی و مسکن جلسه و در مورد 23 موضوع مختلف، بحث و تبادل نظر کرد.
در این جلسه پیرامون مسایل تخنیکی، اسناد و سوابق برخی از پمپ استیشن‌های تیل و گاز که از ادارات زیربط مواصلت کرده بود، تبادل نظر گردید.
در نتیجه، 11 مورد از 23 موضوع تصویب شد و مابقی 12 مورد دیگر به دلایل نواقص موجود به تعویق افتاد که با تکمیل شدن اسناد و حل مشکلات تخنیکی، رد شدن و یا تأییدی آن‌ها در جلسات بعدی مطرح خواهد شد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

8 months ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۸
Background image

نقشه انجنیری مسجد شریف شهر پل علم لوگر طرح و دیزاین شد

19/1/1446

محترم مولوی مطیع الله ذاهد رییس شهرسازی و مسکن ولایت لوگر می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست نقشه انجنیری یک مسجد شریف شهر پل علم این ولایت را طرح و دیزاین کرد.

این نقشه‌ به. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۰:۱۵
Background image

یک باب مسجد شریف در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می‌گردد

1446/1/19

محترم مولوی عبدالمتین رییس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می گوید که تیم تخنیکی این ریاست برای مسجد شریف که در پوهنتون ولایت قندهار اعمار می شود، خاک آن را آزمایش کردند.

به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۶:۲
Background image

در مورد سرمایه‌گذاری در زون‌های اقتصادی صحبت شد

1446/1/18

با تأمین امنیت سراسری و فراهم شدن بستر سرمایه گذاری، تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند در بخش‌های مختلف افغانستان به ویژه در بخش سرپناه، شهرک‌ها، توسعه شهری و زون. . .

برگشت به اخبار