سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی در دیدار با سرپرست وزارت فواید عامه بر تسریع روند استملاک پروژه های خطی تاکید ورزید

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۹/۴/۳۰ - ۷:۴۸
کابل

محترم محمود کرزی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی با محترم یما شمس سرپرست وزارت فواید عامه دیدار کرد و راجع به چگونگی استملاک پروژه ها بحث و تبادل نظر نمودند.

ابتدا، سرپرست وزارت فواید عامه راجع به وضعیت و مشکلات موجود در روند استملاک پروژه های مربوط به آن وزارت معلومات داد و در خصوص تسریع این روند خواهان همکاری شد.

متعاقباً، محترم گل رحمان توتاخیل معین امور زمینداری و محترم ناصر ایوبی رئیس عمومی استملاک و اسکان مجدد وزارت شهرسازی و اراضی از پیشرفت کار در روند استملاک پروژه های وزارت فواید عامه معلومات مفصل ارائه نمودند.

سپس، محترم محمود کرزی، سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی، زمینه سازی برای تحقق پروژه های عام المنفعه حکومت را اولویت های این وزارت دانسته افزود که رهبری وزارت شهرسازی و اراضی آماده هر نوع همکاری در روند استملاک پروژه ها با وزارت فواید عامه و سایر ادارات متقاضی می باشد.

سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی از وزارت فواید عامه خواست تا موارد استملاکی را به گونه واضح و مشرح با ذکر مشکلات موجود در پروسه ترتیب و به جانب وزارت شهرسازی و اراضی ارسال نموده تا طبقاً در زمینه حل مشکلات موجود و تسریع روند استملاک پروژه ها اقدام عملی و آنی صورت گیرد.

به همین ترتیب، محترم محمود کرزی به معینیت امور زمینداری هدایت داد تا در هماهنگی نزدیک با تیم تخنیکی وزارت فواید عامه به منظور تنظیم فعالیت ها و تسریع روند استملاک پروژه ها، پلان عمل واضح با درج زمان مشخص الی ختم هفته جاری ترتیب و نهایی سازد.

برعلاوه، به معینیت امور زمینداری هدایت داده شد تا در خصوص ظرفیت سازی اداره استملاک و اسکان مجدد این وزارت، به استخدام ظرفیت های جدید و جلب همکاری های تخنیکی ادارات حکومتی و تمویل کننده، تلاش بیشتر نماید.

در خاتمه هر دو جانب بر امضاء تفاهم نامه همکاری به منظور وضاحت هرچه بیشتر نقش و مسوولیت های هر دو اداره در روند استملاک و زمینه سازی برای تحقق پروژه های مهم تاکید ورزیدند.

###

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۴:۳۱
Background image

تطبیق پلان اصلاحی ساحه خیرو کاریز ولایت ارزگان آغاز شد

1445/12/25

محترم ملا روح الله ابواحمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می گوید که با اشتراک محترم عبدالرشید هدایت الله شاروال ارزگان، تطبیق پلان اصلاحی شهری، ساحه خیرو کاریز آن ولایت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۳:۴۳
Background image

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با والی غور دیدار کرد

1345/12/24

محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با محترم ملا احمد شاه دین دوست والی غور و محترم مولوی غلام یحیی رییس شهرسازی و مسکن این ولایت در دفتر کارش دیدار و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۲
Background image

از تخلفات شهری در ولایت غزنی جلوگیری شد

1345/12/24

محترم مولوی نور ولی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می گوید که تیم تخنیکی حفاظت از شهرهای قدیمی این ولایت از زیارتگاه شیخ عجل بابا در این ولایت بازدید کرده است، این. . .

برگشت به اخبار