دو پروژه ساختمانی عام‌المنفعه در ولایت هرات به بهره‌برداری سپرده شد

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۳۹۹/۶/۲۹ - ۸:۲
هرات

وزارت شهرسازی و اراضی پروژه حفر دو حلقه چاه عمیق پارک‌های صنعتی شهرک صنعتی در ولسوالی گذره و تعمیر یک محراب مسجد 340 نفری ولسوالی کشک کهنه با ملحقات آن را در ولایت هرات تکمیل کرده و به بهره‌برداری سپرد.

دو حلقه چاه عمیق پارک‌های صنعتی با هزینه مالی 11 میلیون و 700 هزار افغانی از بودجه توسعه‌یی وزارت شهرسازی و اراضی و مسجد 340 نفری در زمین به مساحت 370 متر مربع در یک منزل با هزینه مالی 12 میلیون افغانی از بودجه توسعه‌یی وزارت حج و اوقاف اعمار شد.

وزارت شهرسازی و اراضی در بخش اعمار کلنیک‌های صحی، ساختمان ادارات دولتی، ورزشگاه‌ها، کتاب‌خانه‌ها، موزیم، کودکستان‌ها، مساجد و اماکن تعلیمی و تحصیلی، در سطح کشور فعالیت‌های چشم‌گیر داشته و اعمار تأسیسات عام‌المنفعه در صدر برنامه‌های این وزارت قرار دارد.

###

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۴:۳۱
Background image

تطبیق پلان اصلاحی ساحه خیرو کاریز ولایت ارزگان آغاز شد

1445/12/25

محترم ملا روح الله ابواحمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت ارزگان می گوید که با اشتراک محترم عبدالرشید هدایت الله شاروال ارزگان، تطبیق پلان اصلاحی شهری، ساحه خیرو کاریز آن ولایت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۳:۴۳
Background image

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با والی غور دیدار کرد

1345/12/24

محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن با محترم ملا احمد شاه دین دوست والی غور و محترم مولوی غلام یحیی رییس شهرسازی و مسکن این ولایت در دفتر کارش دیدار و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۲
Background image

از تخلفات شهری در ولایت غزنی جلوگیری شد

1345/12/24

محترم مولوی نور ولی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می گوید که تیم تخنیکی حفاظت از شهرهای قدیمی این ولایت از زیارتگاه شیخ عجل بابا در این ولایت بازدید کرده است، این. . .

برگشت به اخبار