در مورد سرمایه‌گذاری در زون‌های اقتصادی صحبت شد

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۶:۲
اقتصادي زونونوکې

1446/1/18

با تأمین امنیت سراسری و فراهم شدن بستر سرمایه گذاری، تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند در بخش‌های مختلف افغانستان به ویژه در بخش سرپناه، شهرک‌ها، توسعه شهری و زون‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری کنند.

محترم مولوی فیض الله فیضان رئیس انکشاف زون‌های اقتصادی وزارت شهرسازی و مسکن گفت که به همراه تیم تخنیکی اش با تعدادی از سرمایه‌گذاران دیدار و گفتگو کرد.

محترم مولوی فیضان گفت، در این دیدار با تعدادی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در رابطه با سرمایه‌گذاری و فعالیت در زون‌های اقتصادی مرتبط با وزارت شهرسازی و مسکن گفتگو کرده است.

وی با بیان اینکه در خصوص پروژه‌های زون اقتصادی کشاورزی باریک آب و شهرک مسکونی پیروزی تمامی امکانات، پیشنهادات و مساحت را به تفصیل برای سرمایه‌گذاران تشریح کرد.

وی می‌گوید، سرمایه‌گذاران به او یادآوری کردند که پس از مشوره با همکاران شان، کار روی پروژه‌ها را آغاز خواهند کرد.

وزارت شهرسازی و مسکن از همه سرمایه‌گذاران و تجاران می‌خواهد که در بخش مسکن، شهرک‌ها و توسعه منظم شهری سرمایه‌گذاری کنند که این وزارت کاملاً از آن حمایت می‌کند.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

9 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۰:۰
Background image

از کار ساخت و ساز هوتل مزار در ولایت بلخ بازدید و نظارت شد

۱۴۴۶/۰۲/۲۵
محترم الحاج شیخ حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهر سازی و مسکن از ساخت و ساز هوتل مزار در ولایت بلخ بازدید و نظارت نموده و جهت بهبود کار رهنمود های لازم را ارائه نمود.
در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۰:۴۲
Background image

از اعمار یک مارکیت تجارتی در ولایت پکتیکا نظارت شد

۱۴۴۶/۲/۲۵

محترم مولوی محمد طاهر سیف الجهاد رییس شهرسازی و مسکن ولایت پکتیکا می‌گوید که تیم تخنیکی نظارت ساختمانی این ریاست، از اعمار مارکیت تجارتی که جدیدا در شهر شرن ساخته می‌شود. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۰:۳۰
Background image

از امور ساخت و ساز در شهرک ایتام ولایت هلمند نظارت گردید

۱۴۴۶/۲/۲۵

محترم مولوی نیک محمد رییس شهرسازی و مسکن ولایت هلمند می گوید که تیم تخنیکی این ریاست از از امور ساخت وساز در شهرک مسکونی ایتام در شهر لشکرگاه نظارت کرده است.

محترم مولوی نیک. . .

برگشت به اخبار