اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد پروژه ساختن یک کلینینک نسایی ولادی و اتاق انتظارخانه برای زنان در ولسوالی سپین بولدک ولایت کندهار و محلقات آن

Anonymous (not verified)
کندر

Publish Date

Closing Date

Location کندهار

بدینوسیله به تاسی از فقره(۲)  ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم داوطلبان رسانیده میشود که وزارت شهر سازی و اراضی در نظر دارد تا پروژه ساختن یک کلینینک نسایی ولادی و اتاق انتظارخانه برای زنان در ولسوالی سپین بولدک ولایت کندهار و محلقات آن دارای کود تدارکاتی MUDL/1398/W-151  به شرکت ساختمانی و سرکسازی سپین دره دارنده جواز نمبر D-29012، به قیمت مجموعی مبلغ ۱۱,۳۱۴,۸۰۵.۶۹ (یازده میلیون و سه صد و چهارده هزار و هشت صد و پنج اعشاریه شصت و نه) افغانی اعطاء نماید.

اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، میتوانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت (۷) روز تقویمی طور کتبی توام با دلایل آن به ریاست تدارکات وزارت شهر سازی و اراضی واقع مکروریان سوم، مقابل مطبعه آزادی، وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارایه نمایند .

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

Documents

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد پروژه ساختن یک کلینینک نسایی ولادی و اتاق انتظارخانه برای زنان در ولسوالی سپین بولدک ولایت کندهار و

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

7 months 1 week ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

More tenders

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۶ - ۱۲:۴۶ درېیم مکروریان ازادی مطبعې او شش درک ته مخامخ د کور او ښار جوړولو وزارت
Background image

تهیه و تدارک روغنیات و فلتر باب مورد ضرورت برای سال مالی 1403

شماره دعوتنامه داوطلبی : MUDH/1402/G-002

وزارت شهر سازی و مسکن ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید، تا در پروسه داوطلبی تهیه و تدارک روغنیات و فلتر باب مورد ضرورت برای سال مالی . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۶ - ۱۲:۲۵ درېیم مکروریان ازادی مطبعې او شش درک ته مخامخ د کور او ښار جوړولو وزارت
Background image

تهیه و تدارک قرطاسیه باب، لوازم دفتر و وسایل الکترونیکی برای سال مالی 1403 وزارت شهرسازی و مسکن

شماره دعوتنامه داوطلبی : MUDH/1402/G-005

وزارت شهر سازی و مسکن ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید، تا در پروسه داوطلبی تهیه و تدارک قرطاسیه باب، لوازم دفتر و وسایل الکترونیکی . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۳ - ۱۴:۳۹ درېیم مکروریان ازادی مطبعې او شش درک ته مخامخ د کور او ښار جوړولو وزارت
Background image

 تهیه و تدارک رنگ باب کارتریج مورد ضرورت  سال مالی 1403

شماره دعوتنامه داوطلبی : MUDH/1403/G-004

وزارت شهر سازی و مسکن ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید، تا در پروسه داوطلبی تهیه وتدارک رنگ باب کارتریج مورد ضرورت سال مالی 1403اشتراک . . .

Back to tenders