پلان تفصیلی برای ولسوالی غورک ولایت قندهار طرح گردید

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۳۰
انځور

1445/10/20

وزارت شهرسازی و مسکن پلان تفصیلی را برای ولسوالی‌های که تا کنون پلان تفصیلی ندارد، طرح و ترتیب می‌کند.

محترم مولوی عبدالمتین عاشق رییس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست جهت تهیه و ترتیب پلان تفصیلی ولسوالی غورک، از این ولسوالی بازدید کرده است.

به گفته عبدالمتین عاشق، تیم تخنیکی بررسی توپوگرافی این ولسوالی را به پایان رسانده و پروسه طراحی جریان دارد که به زودی تکمیل خواهد شد.

وزارت شهرسازی و مسکن برای تمام ولایات و ولسوالی‌ها پلان‌های شهری را تهیه و سپس برای تطبیق به شاروالی‌ها مربوطه می‌سپارد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

5 months 4 weeks ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۵۶
Background image

معین وزارت شهرسازی و مسکن با معاون سرمنشی سازمان ملل متحد دیدار کرد

10/11/1445

محترم شیخ مدارعلی کریمی بامیانی معین امورشهری وزارت شهرسازی و مسکن با محترمه خانم رزمری دیکارلو معاون سرمنشی سازمان ملل متحد در امور امنیت و صلح بین المللی و محترم مارکوس. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۳:۵۹
Background image

از شاروالی میدان وردک خواسته شد تا مشکلات حقوقی، املاکی و تصفیه برخی زمین‌ها را حل کند

1445/11/10

وزارت شهرسازی و مسکن از همه شاروالی‌های کشور می‌خواهد که ابتدا مشکلات تصفیه زمین، حقوقی و املاکی در ولایت‌های خود را حل کنند تا پلان‌های تفصیلی و سایر پلان‌ها انجام گیرد.

م. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

در ولسوالی‌های مقر و اندر ولایت غزنی پس از این توسعه شهری به طور منظم صورت می‌گیرد

10/11/1445

محترم مولوی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می‌گوید که تلاش دارد که از رشد و انکشاف غیر منظم و غیر پلانی شهری جلوگیری کند.

محترم مولوی بلال متفی گفت که برای. . .

برگشت به اخبار